tisdag, oktober 07, 2008

Såld! Bye my precious!

16 lakan var väl inte riktigt vad jag hade hoppats på...men känns sjukt bra ändå. Satte ut annonsen på blocket 30 augusti och idag var första gången någon hörde av sig och det blev samma snubbe som köpte den. Själv punga jag ut 24500 för lite över ett år sen...men då var den heller inte så rostig som den blivit efter min icke-ta-hand-om-stil, dvs kör/tanka/kör/tanka/skit i att tvätta/kör/fyll på olja/kör... Dock var det med ett uns vemod jag lämnade ifrån mig denna av en trädmejande polack så tilltyglade skrothög (köpte den av en polack i Unnaryd), för den hade ju automatlåda o det är asskönt att ha när man glider runt i stan...för det gör man ju med en sån här...glider alltså...

Hur som helst så innebär detta att jag för tillfället är helt skuldfri (bortsett från en liten utnyttjad kredit). Överskottet kommer sitta fint till den annalkande NY-resan nästa vecka!

1 kommentar:

Anonym sa...

Snyggt jobbat!