onsdag, april 30, 2008

Fluns eller ihärdig...boendet är klart iaf!


Var och skrev på ett kontrakt igår för ett år framöver på en lya i Lunden. Känns äckligt bra, trots att den kostar dubbelt så mycket mot nuvarande och att jag, i värsta fall, kommer ha dubbla hyror i tre månader. Bara att kunna pusta ut och veta att det är klart, att inte behöver sitta och uppdatera Blocket var femte minut i hopp om att det dyker upp något nytt andrahandsuthyrande, känns fint!
Nyrenoverad etta på 37 kvm, gasspis (coolt bara det), tvättmaskin (!), busshållsplats 10 meter från porten. 10 min med cykel till stan. Tjoho!!

2 kommentarer:

mina sa...

Ja, Grattis igen :) Nästan grannar och allt. Och med din nya konsultlön klarar du nog hyran... Skoj!! Jag är så glad för din skull, håll tummarna för mig bara

Robert sa...

Tack tack :) Jag håller tummarna för dig!