lördag, april 26, 2008

Erlands hand skadad - inget K.O.C = satan!

Erland Øye och Eirik Glambek Bøe, K.O.C

Anledningen till att jag skulle dra till Popadelicafestivalen i Jönköping den 3 maj var pga att Kings of Convenience skulle spela där. Men Erland Øyes hand ville inte spela o valde att skada sig. Fan!! Jag har velat se dem sen 2002 när jag upptäckte dem. Han får helt enkelt se till o fixa handen till spelningen i september i Sthlm.

Nu är frågan om det är värt att dra till Popadelica ändå. De har ersatt dem med en snubbe som kallar sig för nåt som jag till en början tvekar på hur man skall uttala. Loney, Dear...det skall vara ett kommatecken där...hm. Hur som helst lyssnar jag på dem nu och känner för tillfället igen en låt. Det är dessutom riktigt bra. Sköna videos också.

Loney, Dear


Inga kommentarer: