tisdag, maj 20, 2008

Kampanj: Fixa kontrakt till min bror!


Jag må kanske vara det mest partiska som går att få tag på när det kommer till att kommentera musik som min egen bror gjort...men, som han skulle sagt: stick! Jag har tjatat länge om när han skall få sin musik på tolvor så jag kan svänga mina lurviga till My name is not och Hand on! Du skivbolagssnubbe som råkar läsa detta ska nu ta upp din telefon, ringa min bror o säga "...hörde ru' va sugen på ett kontrakt...så'att'eh.."


Thanks a lot for the snack - Fredrik Liiv

6 kommentarer:

Anonym sa...

Lätt bästa inlägget hittills. Så att eehhh....

Robert sa...

...hehe :)

Anonym sa...

Nån som hört av sig än då??

Robert sa...

Börjar få ihop en lista här...så'att ehh...nä, men ge d lite tid så...

Anonym sa...

Jag fattar. Styr med lite feta kontrakt.

Anonym sa...

Nu då?