fredag, april 18, 2008

Gbg och Epsilon! Here I come!! Lya nån??


Då var det klart. Jag flyttar till storstan! Fy satan va skönt! No offence Halmstad, men...sorry! Det här gick ju nästan för enkelt för att jag själv ska fatta att det är sant, men jag har nytt jobb från och med 2 juni. Jag ska bli en av alla de där konsulterna. Epsilon sysslar med allt inom teknik och framförallt mot bilindustrin, vilket innebär en hel del Volvo och det är ju angenämnt.
Nu är det bara att jag ska fixa ett boende också. Fiskar lite här nu, så känner ni, alla Göteborgare som läser min blogg (not :-P), att ni är trötta på er lägenhet och helst bara vill bli av med den så ring mig! Ska helst ligga nånstans kring Järntorget, Majorna...

1 kommentar:

mina sa...

Gud vad roligt, Lite avundsjuk blir jag... jag vill också ha jobb :(. Men jag har ju lägenhet... du hade ju kunnat bo hos mig ett tag, men det skulle nog kännas ganska märkligt :) Men du är välkommen att ta en drink på min terass i sommar