torsdag, mars 20, 2008

SJ kan...



X2000 och första klass är helt ok. Faktiskt var detta kanske min bästa och skönaste resa hittills med SJ. Ibland kan man ju ha turen att få tag på en sån biljett billigare än andra klass. Har man dessutom med sig en laptop och kan vara kreativ går tiden sjukt fort, nästan så jag inte ville gå av när jag väl var framme för jag var mitt uppe i min dator.
Jag har ju nu fått ännu en anledning till varför jag måste skaffa en egen laptop (jobbdator nu). Alltid lika kul med andra som sitter med sina laptops och glor på film och man liksom lite halvförsynt och svenskt sitter och sneglar hela vägen på dem och blir förbannad att man själv inte har en. Det kommer bli nästa stora i inköp.

2 kommentarer:

kitty_k sa...

ja, varför inte spend some money? :/

Anonym sa...

Men du kunde väl spela MS Röj, eller?