måndag, februari 18, 2008

Första inlägget

Sitter vid tangentbordet o tänker: nu ska jag blogga o skriva om sjukt intressanta grejer så jag en dag kan tjäna pengar på det här. Nästa tanke: nej. Har aldrig skrivit dagbok på riktigt, så där som nästan alla tjejer gjorde när man var liten för att de fick en liten bok med lås och rosa fluff. Har försökt men har ganska snabbt slutat med ett anteckningsblock med konstiga gubbar, sönderrivna papper som delvis använts som inhandlingslista, skumma tankar från en period då jag trodde att det var det enda sättet att reda ut saker och ting i mitt huvud, och så vidare. Det här är annorlunda. Jag behöver inte göra detta för att alla andra gör det. Jag gör det för att jag blivit inspirerad av andra att göra det.

Så, då har jag inlett min första blogg. Har suttit alldeles för länge o försökt lista ut ett bra namn som dessutom fanns tillgängligt. Robban var svårt upptaget...le rob...nästan samma fast på franska...wtf...!

Inga kommentarer: